02 marzo 2010

EUROPA ESPERA AMB LES PORTES OBERTES


A Europa hi ha una sèrie de conjunts que estan signant una temporada excepcional i crec que estan per damunt els seus objectius inicials.
Quant Rossi va substituir al mític Zenga a la banqueta del Palerm no em pensava aquest canvi tan radical. Increïble però cert el Palerm ja opta a la Champions. Només he vist aquest equip dos cops i no em sembla tant com per anar quart. Pareix que Miccoli tira de la seva experiència i Cavani de la seva mobilitat. Així i tot em sembla massa fort veure la Juve per darrera.
De la Ligue 1 he seguit al Marsella, al Lyon i molt al Girondins. Em sembla impossible fer gol a l’equip de Laurent Blanc. A més les pilotes aturades que treuen Wendel i Gourcuff son molt difícils de defensar. Del Montpellier no he vist cap partit sencer. He visionat resums i retalls de jugades però això és del tot insuficient per donar una opinió correcte. He de veure aquest equip que està essent la autèntica sensació de la lliga francesa. Podria un equip ascendit tornar a repetir el precedent del Nottigham Forest? Jo crec que no
A Espanya ho tinc clar. El Mallorca és la autèntica revelació del campionat. A principi de temporada ningú hagués apostat per veure aquest equip lluitant per entrar a Europa. Ara es possible i fins i tot podria suposar una decepció no aconseguir-ho.
Els campionats no s’aturen i sembla que les sorpreses inicials es mantenen però això és una cursa llarga, massa llarga, i equips com Juventus, At. Madrid, Vila-real, Werder Bremen, Stuttgart o Liverpool encara compten amb temps de donar una darrera embranzida i atracar-se a les posicions privilegiades.

Ho podran fer?
Resistiran Mallorca, Tottenham, Palerm, Hamburg o Deportivo?
I el Montpellier podrà guanyar la Ligue 1?

Esper i desitjo que al manco el Mallorca si que ho pugui fer.

No hay comentarios: